luni, 27 mai 2013

S-a dus dracu’ alternativa.

Eu ȋn privinţa poporului Moldovenesc dacă pot spune astfel sunt resemnat. Nu am aşteptări de la concetăţeni. Singurele pe care le creditez sunt aşteptările mele. Sigur, foarte complicată situaţia ȋn care mă găsesc dacă e să privim per ansamblu, deoarece trăiesc ȋntr-o ţară, ȋntr-o societate cum ar veni ȋn care mă lovesc de probleme rezolvabile doar cu ajutorul mulţimii. Astfel, inevitabil sunt nevoit să ȋnfrunt strânsura de oameni şi cumva sunt obligat să conlucrez cu ei la obţinerea unui nivel de trai mai ridicat, altul decât acesta pe care Filat ȋl consideră acceptabil de vreme ce odată ajuns ȋn fruntea guvernului nu s-a gândit la schimbări decât ȋn momentul ȋn care executivul a fost demis pe motiv ca e unul corupt.

Și e complicat, pentru că s-a avut grijă ȋncă pe timpul comuniştilor ca mulţi cetăţeni absolut onorabili să nu-şi dorească un alt nivel. Și cumva le-a reuşit dacă moldovenii au votat ȋn majoritatea clar definită stabilitatea promisă de PCRM ȋn campania electorală. Noroc pe noi cu această alianţă care din resturi a mimat dorinţa populaţiei de a schimba direcţia spre o democraţie veritabilă. Pentru că ȋn realitate se vrea cu dictatură la noi. Și e necesară dacă e să mă ȋntrebaţi pe mine deoarece zi de zi această ţară cu oameni cu tot ȋmi livrează motive să cred ȋn această convingere a mea, cum spre exemplu e chiar acest bloc de simpatizanţi activi ai PCRM-ului. Și pe sistemu’ gramada cere vârf plus un minim de efort adăugat la urmatoarele alegeri avem toate şansele ca ȋn viitor Voronin să decidă pentru fiecare ȋn parte ce e bine şi ce e rău.

Spun asta pentru că actualul guvern demis şi anume guvernul Filat a avut grijă ca alternativa ȋn faţa  doctrinei comuniste să fie linşată fără drept de apel. Și nu greşesc absolut deloc spunând doar guvernul Filat nu guvernul Alianţei, deoarece ȋn acest guvern s-a lucrat la comanda şefului şi asta o ştim cu toţii din stenogramele apărute ȋn presă dacă tot e să facem un exerciţiu de memorie. Acum ȋn zadar ȋncearcă PLDM-ul să paseze eşecul colegilor de alianţă ȋn special PL-ului atât timp cât ȋn Moldova sunt doar comuniştii şi proeuropenii. Diferenţa ȋntre partidele de alianţă ȋn prezent nu o face decât culoarea şi cifrele de această dată nu foarte importante.


Eu sunt convins că tot răul e ȋn faţă, unde ne aşteaptă doar unul. Fără alternativă de această dată