miercuri, 22 august 2012

Marşul unirii. Organizatori penibili


Văd în ultimul timp pe unii de tot umblă cu drapelul României deasupra capului ignoraţi, huiduiţi şi bătuţi cu ouă pe unde sunt prinşi că tot încearcă să promoveze ceva într-o ‘’piaţă’’ total dezinteresată. Şi nu de azi. Dreptul lor şi perfect legal. Au o părere, o convingere pe care o afişează mărşăluind pe străzile ţării RM cu autorizaţie cu tot. Eu nu am o problemă cu ăstia’. Ba chiar mă încearcă un sentiment de milă în ceea ce îi priveşte. Şi concomitent de scârbă. Sunt scârbit şi total în dezacord cu unele acţiuni cum ar fi promovarea acestei convingeri pe care o nutresc probabil doi pensionari şi trei pasionaţi de istorie încă nematurizaţi.

Mă opresc la promovare deoarece ţin să menţionez modul infect, insistent, abuziv şi totodată zadarnic la care recurge chiar preşedinta unui partid politic care reprezintă interesele unui mare număr de cetăţeni. Cam 706 pe numaratelea la locale. Eu personal sunt deranjat de mesajele emise de această doamnă în special prin care mi se adresează. Să ies, să cer, să mă milogesc, să cerşesc. Aproape că mă simt un abuzat neajutorat care are un retard şi este nedreptăţit de întreaga omenire.

Mai mult de atât, văd că s-au mai trezit câţiva rătăciţi care fac apel să iasă lumea la marşul unioniştilor. Ceva superb. Din punctul meu de vedere demersul lor e unul total greşit, fiindcă poporul nu e unul monolit, nu reprezintă o omogenitate din fericire, societatea noastră este eterogenă ca orice colectivitate sănătoasă şi echilibrată. Daca ai o problemă şi vrei să spui cu voce tare ieşi în stradă şi te manifestă ca atare, lasă-i pe alţii, ce treabă ai cu restul lumii? Poate unora le e bine, poate unii sunt prea fricoşi, poate unii profită, poate unii sunt preocupaţi de viitor. Care e treaba ta cu restul lumii?! Eu înţeleg că numărul uneori contează şi în mod evident că în cazul de faţă doar numarul ar face diferenţa însă dacă 706 sunteţi şi asta de câţiva ani buni, de ce dracu’ se tot insistă să iasă lumea? Să fiţi cu 706 mai mulţi? Aşa şi?

Sunt oameni… tot felul de oameni…

Un comentariu:

  1. In ultimul timp sau inmultiti datornicii serviciilor secrete rusesti care vatjocoresc cele sfinte la moldoveni,limba,istoria,cultura si,mai ales IDENTITATEA NATIONALA si dreptul moldovenilor de a reapara CRIMA ISTORICA care a despartit teritoriul romanesc,Basarabia de Romania.Si acest articolas e scris de un astfel de cacareaza!!!

    RăspundețiȘtergere