joi, 29 decembrie 2011

Cum ii Mai Prosteste Pe Cretini ?!

Cit de tare e asta stimati cetateni?!

Bine, traim in Moldova ce dracu' ?!!!

Am incecat sa comentez insa imi iese ceva oribil si as fi acuzat de blasfemie asa ca am renuntat la demers,oricum nu  cred ca mai este loc de comentarii.

Vreau sa mentionez ca aceasta a icaput pe mina mea in timp ce ma deplasam prin centru',ca sa fim bine intelesi c-am la ce nivel suntem noi moldovenii.Nu ca as generaliza insa aceste anunturi nu ar exista daca nu ar exista si un procent consistent din populatie dornica de astfel de servicii.

Eu zic sa renuntam dracului la spitale nu?!,sa vezi cita economie facem si tot aici am putea renunta si la acte petru ca la noi exista astfel de oameni care au grija de tot si nu se mai coplica si cu statu' de drept.

...sunt oameni...tot felul de oameni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu