luni, 11 iulie 2011

MI SE ''RUPE'' DE GRECIA !


Din sculare in culcare,tv,radio,net, toate sunt cu ‘’greva elena’’ in gura,ca sunt interesati telespectatorii ca nu sunt interesati tot ce se numeste media ne informeaza de parca Grecia noua tuturor ne-ar asigura piinea pe masa.
Am priceput ,,,citeva zeci de mii de cetateni isi striga nemultumirea fata de conducere,fata de masurile de austeritate care au fost sau nu adoptate, zic ca e bine unde intrun stat de drept cetatenilor chiar le pasa de banii lor.
Inteleg ca e mare agitatie in toata europa ; Grecia in sus Grecia in jos, asa si ?!,pe mine cetatean al tarii in care i se fura pamintul de sub picioare,cetantean in tara unde parlamentarii nu se duc la serviciu ,cetatean in tara care tine fruntea consumului de alcool pe cap de locuitor cetatean ……si continuati cu ce doriti pe linia punctata cu ce ma afecteaza?!, evident cu nimic dar asa lass sa fie ca doar toata lumea vorbeste de Grecia.
Furori insa fac microfonistele astea isterice wai ce se intimpla?!,ce se intimpla?!,mda….
E de mirare insa ca nu se prea discuta despre ‘’conflictul’’ cu ukraina,m-am uitat pe net,,,sa ma informez si eu dac mai am patria mea ,zic sa vad in ce tara mai traiesc,,,pentru ca locuind in nu-stiu-ce Moldova se poate intimpla orice!, si foarte generalizata informatia ,,,mediatizat subiectu’ asa spre deloc tinind cont de importanta si gravitatea ‘’evenimentului’’
Insa de altfel sintem cu greva Greciei in gura,,,vai de capu] nostrum insa mereu o ardem occidentali ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu