luni, 11 iulie 2011

Chirtoaca invocat din nou de IMBECILI

In ultimul timp numarul de acuzatii la adresa primarului general au crescut semnificativ.
Pin’ aici nimic iesit din comun,pina in momentu’ in care in peisaj isi fac aparitia ‘’gunoiul societatii’’. Zic astfel deoarece problemele cu care se adreseaza la primarul general sint ODIOASE !!!
Cred ca toti sinteti la curent cu stirea in care primarul anunta cetatenii ca el nu a promis si aer, pai asa ceva ?Eu vazind stirea zic repede sa vad despre ce este vorba in ecuatie sa nu mor prost.
Nu mi-a trebuit mult sa citesc ca deja imi era clar.Oligofrenii se plingeau ca primarul general este incompentent si anume ca este foarte cald in transportul public,si ca de ce troilebuzele noi nu au aer conditionat !?!

Si dintr-o data mi-a transit o intrebare prin cap: zic daca era alt primar cum mai puneau imbecilii problema?! Daca era Dodon?!,cam ce reusea sa le ofere?! Pun problema asa deoarece va inchipuiti ca ‘’senilii’’ sint sustinatori ai partidului cu pricina,si anume a ‘’voronistilor’’ eu pe astia ii identific de la distanta….cui le mai reuseste sa produca asa intrebari rudimentare!?!
Apropo: ‘’voronisti’’ am decis sa le spun din cauza ca astia nu sustin ‘’ideologia’’ comunistilor pentru ca daca era intradevar sa se intimple asta acum eram niste sclavi satui ,asa sintem doar niste sarantoci infometati.

Oricum problema se trage de la d-nul chirtoaca din cauza ca este prea tolerant cu idiotii,desigur ca mai e necesar prin campanii insa oricum nu schimba ‘’mentalul asta colectiv bolnav’’ chiar daca incearca sa ii impace pe fiecare imparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu