joi, 18 octombrie 2012

Când vom avea o bătaie ‘’ca lumea’’ în parlamentul Moldovei ?


Acum de-abia mi-am dat seama că pot deveni oricând şi eu un parlamentar de succes şi cred că o să mă înscriu într-un partid cât de curând posibil, deoarece cu puţină muncă aş putea să mă încadrez perfect şi să îndeplinesc cerinţele conform fişei postului de deputat, plus că nu aş vrea să pierd maximum de distracţie: să-ţi cari pumni în gură în parlament! O superbitate! Această ideie mi-a venit în urma imaginilor prezentate la TV cu munca şi preocupările aleşilor statului care îşi exercită obligaţiunile în ‘’parametri normali’’ şi care la o adică pare şi distractiv.

De când s-a instalat adevărata democraţie în instituţiile statului se tot încearcă pe unde mai timid pe unde mai îndrăzneţ o conlucrare între deputaţii din diferite partide. Timid însă pe zi ce trece probabil şi din cauza stresului tind să aplice o formă de negociere mai simplistă, mai superficială care să le permită într-un timp mai scurt să ajungă la un consens îi să satisfacă nevoile alegătorului pe care îl reprezintă.

Experienţa a dovedit şi actualul parlament o dovedeşte că trebuie să ai nişte capacităţi intelectuale rudimentare încât să poţi scrie o lege fără a crea condiţiile respectării acesteia. Acum înteleg că se cere şi o condiţie fizică impunatoare însă cred că pot face faţă şi fără, deoarece am văzut cum se bat aleşii Ukrainei plus că pot să înjur o jumătate de oră fără să mă repet. Aş putea fi contracandidatul lui Şelin sau al lui Petrenco oricând, ba prevăd şi un 80 la sută în colegiul lui Filat.

De ce să mint, eu de fiecare dată când se încing spiritele în parlament sper la o bătaie ‘’ ca lumea’’, una adevărată, demnă de înălţimea funcţiei, de clasă, care să fie un exemplu ireproşabil pentru poporul cufundat în neştiintă. Să le car pumni în gură în parlamentul cu drapelul naţional în cap, să mă îmbrâncesc cu lumea, să înjur ca la uşa cortului în parlamentul Moldovei este ceea ce mi-am dorit dintodeauna!

Sunt oameni… tot felul de oameni…