marți, 10 aprilie 2012

La noi cu mâna se lucrează

‘’ Intr-un liceu din capitală mâncarea ajunge în farfurii direct din mâinile bucătăreselor. Asta pentru că femeile par să fi uitat la ce sunt bune tacâmurile, şi ce înseamnă normele de igienă.’’ VIDEO


Bine, eu în general când mă uit la ştiri mă distrez total că doar trăiesc în Moldova ce dracu’ ?! Insă aceste ‘’ doamne ‘’ depăşesc orice normă începând de la bunul simţ pînă la igienă. Probabil din obişnuinţa de a lucra cu mâna li se trage. Dacă mai aveaţi îndoieli faţă de cum se lucrează în Moldova acum cred că vi s-a luminat – cu mâna !

Uite eu aş vrea ca aceste nespălate, şunculoase şi transpirate să fie eliberate din funcţie.Cu mâna să lucreze  acasă, nu într-o instituţie publică. Insă desigur că fantasma mea de cetăţean banal într-o ţară unde primitivismul predomină niciodată nu va fi satisfacută, că doar nu sunt eu la butoanele ţării.

Vă daţi seama că tot neg-ul cu par de la aceste vietăţi se strecoară în gurile elevilor? Plus la asta, sunt sigur că aceste ţaţe proaste habar nu au de spălatul mâinilor după o ‘’încordare’’ la baie. Insă până la urmă asta ne reprezintă pe noi moldovenii o facem cu  mâna indiferent de situaţie, lege şi de recomandări, altfel spus dacă în parlament nu sunt hotărâţi cine şi de la cine suge, ţaţele de ce să nu o facă cu mâna? Corect! Lucrăm şi noi la materialul clientului cu ce putem.

Sunt oameni… tot felul de oameni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu