sâmbătă, 17 martie 2012

Nicolae Timofti pe mine cetăţean al RM nu mă reprezintă !

Nu sunt un simpatizant al comuniştilor.De departe,dacă e să fac trimitere la unele articole de pe blogul ce îmi aparţine pot fi uşor clasificat ca fiind un adept al opoziţiei lor,ceea ce nu sunt.Am criticat acest partid pentru ceea ce nu a făcut în perioada în care s-a aflat la guvernare.Nu rezonez cu ideile lor şi nu percep acest partid ca fiind unul de viitor pentru Republica Moldova,deoarece la drept vorbind şi pe buna dreptate,şi-au demonstrat impotenţa în nenumarate rînduri în toţi acei 8 ani de guvernare.(Scuzaţi-mi acest preludiu însă fără tot nu pot,deoarece am obosit să tot fiu acuzat de toţi oligofrenii care sar ca nebunii din baie să mă acuze că aş fi un adept al PCRM)

S-a ales preşedintele! Mare bucurie şi prilej de sărbătoare în Republica Moldova! Pentru unii.In ciuda jubilaţiei manifestată de mulţimea ieşită pe străzi pentru a-şi exprima mulţumirea şi respectul faţă de noul preşedite din proprie iniţiativă sau forţaţi,eu cetăţean al Republicii Moldova nu mă simt reprezentat de acest domn.Sunt câteva motive bine întemeiate ca să mă simt astfel: nu doresc să fiu reprezentat de un preşedinte care vorbeşte la semnul lui Filat şi nu vreau să fiu reprezentat de un preşedinte care e împins din spate de către Lupu.Toata această demagogie şi desfrânare a AIE cu privire la preşedintele ales nu e nimic altceva decât hrană pentru idioţi.

De departe se poate observa că acest preşedinte face jocul greilor.Eu nu pot să suport faptul că sunt reprezentat de un nene’ care îndeplineşte ordine.Conform constituţiei acest preşedinte al AIE teoretic trebuie să reprezinte absolut toţi cetăţenii acestei tări idiferent de religie,apartenenţă politică sau etnie şi oricare este procentul cetățeniilor care îl susţine el are angajamentul să le reprezinte interesele la absolut toţi.Eu personal nu îl găsesc capabil să îmi reprezinte interesele.Oarecum, în calitatea mea de cetăţean mă simt şi jignit,deoarece calitaţile,capabilitatea,virilitatea în ceea ce mă priveşte ca cetăţean într-un stat de drept nu îmi sunt reprezentate de acest domn.

Vă daţi seama stimaţi cetăţeni că acest Nicolae ne va administra ţara cel puţin teoretic în următorii ani şi anume acest domn va efectua vizite oficiale care va reprezenta Moldova?Este o întrebare la care ar trebui să răspundem fiecare şi să facem comparaţie între ceea ce am dorit şi ceea ce am obţinut până la urmă,pentru că dacă punem în balanţă ieşim cu mult în minus şi acest lucru e trist,ba chiar din unele laturi e destul de grav.Sigur,pâna la urmă toţi am dorit un preşedinte (de altfel un lucru firesc) însă unul care să ne reprezinte pe noi cetăţenii nu să reprezinte unele formaţiuni politice sau mai rău interesele acestora.

Eu vreau să mă ţin de acest domn Nicolae care acum e preşedintele ţării şi nu poate nici măcar să tină un discurs firesc,logic.Nu este necesar să fii mare deontolog sau mare analist politic pentru a deduce jocul alianţei umbrit de acest preşedinte.S-a căutat un preşedinte perfect,însă ne-am ales cu un rău mai mic,care pentru un stat de drept ar putea fi tranşant.Noi cetăţenii ne-am ales doar cu peluza,eliberând terenul pentru aleşii poporului care manifestă un dezmăţ de zile mari şi toate astea pe banii noştri.

Sunt oameni…tot felul de oameni…

Un comentariu:

  1. Costică să se întrebe de ce a ieşuat referendumul cînd urma să se decidă cum urma să fie ales preşedintele, dacă şi-a dorit un preşedinte al său, şi un al doilea moment de ce este răspîndit pe reţele de socializare de cei care sunt împotriva alegerii preşedintelui de popor dacăîşii doreşte un preşedinte al său. Sau poate eşti un pioner pe care-l aranja situaţia fară preşedinte?

    RăspundețiȘtergere