miercuri, 14 martie 2012

Da, am cont Twitter !



Recunosc, mi-am făcut cont Twitter din alt motiv decât cel de ‘’curvăsăreala online’’ şi anume să interacţionez cu unele persoane care ‘’nu există’’ pe Odnoklassniki sau/şi pe Facebook,care altfel spus  cultivă păstârnac.Zic ‘’nu există’’ din motiv că dacă nu ai cont pe Odnoklassniki pur şi simplu nu exişti! Cum ne întâmplăm în epoca internetului şi a supravieţuirii online e imposibil să nu ai măcar un cont pe aceste site-uri.Unii au dintr-un motiv necunoscut,alţii pentru că aşa e trendy,sau care prin intermediul lor ţin legatura cu cunoscuţii (cacofonie intenţionată).Mai sunt şi cei care prin intermediul conturilor pe aceste reţele de socializare dau curs actelor de curvăsăreala ieftină curvelor virgine care o ard dive însa déjà aici intrăm în altă tema de discuţie.

De la Odnoklassniki la Facebook apoi la Twiter am emigrat ca un neprihănit ferindu-mă de toate inepţiile care se întâmplă pe aceste reţele cât mai eficient posibil.Sigur,de ce să vă mint am jucat Ferma de mi-a venit rău,însă toţi avem şi momente mai proaste.

Deşi am cont pe Twitter şi Facebook,cel de pe Odnoklassniki încă supravieţuieşte miraculos din simplu motiv că anume pe ‘’Odno’’ găsesc ‘’pe oricine’’ am nevoie.Facebook care era prezentat ca fiind o reţea populată de un contingent cât de cât superior este de departe un Odnoklassniki în devenire ţinând cont de faptul că mai bine de 25 mln mulg vaca pe Farmvile şi asta pe lânga like-uri şi comentarii inepte,nemaifacând trimitere la ‘’stare’’.Cu toate astea Facebook ofera mult mai multe servicii decât pare însă ‘’ai noştri’’ nu sunt interesaţi decât de cultivarea sfeclei şi creşterea curcilor online,a da şi de curvăsăreală desigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu