duminică, 10 iulie 2011

VEDETELE MOLDOVEI '' RULES''

:) :) :) Asa da !,asa da !, asta vedeta nu?!,asa vedeta asa spectacol ! ce-mi plac vedetele moldovei!
Trebuia cineva sa-l urmeze pe Dan Balan nu ?! ca doar traim in MOLDOVA !!!
Unde mai poti vedea asemenea spectacole cu vedete decit in RM ?!!!
Eu zic ca e bine,care e problema daca si Geta mai ''trage la masea'' ?!,ca ea doar tot in Moldova locuieste! CORECT!!! :) :) :)
Eu daca as fi bogat in Moldova as locui ,nu as iesi din tara nici in vacante pentru ca unde te distrezi mai tare decit in MD ?! aici e de trait cetateni ! :) :) :)

Un comentariu:

  1. Geta nu e persoană rea (de fapt nimeni nici nu a afirmat asta), dar faptul că era ciupită la volan denotă iresponsabilitate!!!
    Eu n-o judec aspru, dar chiar mi-e incomod s-o privesc cum se prosteşte!!!

    RăspundețiȘtergere