joi, 21 iulie 2011

Cind DACIA se bate (la propriu) eu sint fan !!!



Incidentele au inceput dupa un schimb de replici intre antrenorul Daciei, Igor Dobrovolski si un jucator georgian.

Primele incidente au avut loc in minutul 64. Arbitrul a eliminat un jucator georgian, iar acesta a avut o altercatie cu Igor Dobrovolski in timp ce parasea terenul. Arbitrul a calmat rapid spiritele. Desi a castigat cu 2 la 0, Dacia a fost eliminata din Liga Campionilor

Deci cum asa ceva ?! au luat o gura de aer din Champions League si deja se dau in spectacol, nu e amuzant?! Cind pentru prima data cred cind participa in asa competitie unde a fost eliminata dintr-o flegma la intimplare si sa mai faci si scandal?!, pumni, picioare, injuraturi… e un intreg arsenal de  ‘’fara cultura’’ combinat cu cretinism si gindire logica de prima mina.

Asta e dovada de suprema ca toti cei care conduc sportul in general si fotbalul in special sint niste betivi de rang inalt !,am 1000 de motive si plus asta, ca sa fiu de aceasta parere trista pentru Moldova.

‘’ ca ce ma?, ca nu si-a imbracat bine chilotii si sa-mi spuna mie el asta?!’’’ cum va pare declaratia ? eu zic cind e bine e bine!,s-au purtat ca niste ciobeni care nu stiu decit ‘’sa-I rup capu aluia,sa-I dau in cap’’
Din cauza unor cretinei din astia ca Igor Dobrovolski cei din afara au o asemenea parere despre moldoveni,,,si nu numai dar astia sint mediatizati sa nu uitam asta…
Eu sper ca comisia sa le dea ceva amenzi s-au ceva de genu’  asa ca sa-I mai disciplineze pe betivii astia care au impresia ca joaca cu FC Brinza de la fundul bunului simt,,,incredibil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu