joi, 14 iulie 2011

Presedintele FMF : Ieri am sarbatorit de trei ori

   
Preşedintele FMF a petrecut de sărbătoarea Sfinţilor Apostoli Petru şi Pavel la federaţie, pe terenul de fotbal, dar şi în oraş. O dată cu îngheţată virtuală, în rest - cu băutură reală.
Pavel Cebanu obişnuieşte să-şi marcheze ziua onomastică în fiecare an. De Sărbătoarea Sfinţilor Petru şi Pavel, preşedintele Federaţiei Moldoveneşti de Fotbal a sărbătorit de dimineaţă până seara şi în diferite locuri.
Aceasta ce spune despre presedintele FMF ?
Ce poti sa mai spui in urma acestor declaratii ?! ''pui shewa''
Eu de un lucru sint sigur: domnu asta care se crede pilonul de baza a fotbalului moldovenesc dupa parerea mea in acest moment e necesar sa fie demis,pentru ca stimati cetateni in asemenea functie declaratiile sint la ordinea zilei si ar fi fost altfel daca aceste declaratii ar fi ramas doar pe canalele noastre de televiziune!
Pentru ca stimati cetateni! respectul si stima fata de o tara si din sport se trage,si nu numai din fotbal,dar la moment de fotbal discutam! 
Daca PRESEDINTELE FMF discuta si se exprima ca o ''nevasta din brinza'' (este asa satuc in moldova) care e apbsolut respectabil :) ,daca PRESEDINTELE astfel discuta,,, eu nu mai am nici o asteptare de la fotbalul moldovenesc in urma astfel de declaratii...! mi-a insultat si neuronul pe care il mai am ...'''le-am pus cite o ''piva'' la baieti'''' 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu