duminică, 13 noiembrie 2011

Oficialul Ukrainean retinut fara motiv ! Daaaaaaaaaaa !!!


Oleg Polişciuk, şeful Departamentului juridic al Companiei de stat "Energorînok" din Ucraina, a fostreţinut de grănicerii moldoveni. Potrivit ziarului Adevărul, acesta a stat mai bine de o oră la punctul de trecere Palanca-Maiaki-Udobnoie de la hotarul moldo-ucrainean, fără a i se prezenta vreun motiv.
Oficialul ucrainean s-a aflat timp de trei zile la Chişinău, în calitate de membru al delegaţiei oficiale guvernamentale a Ucrainei. El a participat la cea de a XIII-a reuniune a Comisiei mixte interguvernamentale moldo-ucrainene pentru colaborare comercial-economică.
Potrivit aceluiaşi ziar, oficialul crede că aceasta a fost oîncercare de intimidare din partea unui fost deputat implicat în mai multe procese de judecată şi atacuri de tip raider la adresa întreprinderilor energetice din Moldova şi Ucraina.
Dupa mine urmarile acestui caz sunt clare… Desi relatiile Moldo-Ukrainene erau destul de proaste ,destul de proaste spre extrem de proaste chiar as putea spune,dupa aceasta actiune de intimidare vor deveni practic  excesiv de proaste…ele fiind de fapt de multa vreme intr-o stare critica insa macar la modul declarativ erau mai bune,dar in realitate situatia era cu totul si cu totul diferita…
Tin sa mentionez acest fapt deoarece in ultima perioada am interactionat oarecum cu autoritatile ukrainiene de la graniceri ,vamesi,politia rutiera ,’’militieni’’…toti sunt niste imbecili ,cretini,niste oligofreni senili demni de multi ani de puscarie generati de abuz in serviciu.Sincer nu stiu cum se poarta cu alti cetateni straini insa cu ‘’maldavane’’ …se poarta de parca le-am fi ‘’regulat’’ ani in sir nevestele din batatura.In ukraina esti om pina in momentul in care le arati ‘’vash document’’ …din momentul in care ai aratat un document moldovenesc ai pus-o !,dintr-o data sa vezi cum se lumineaza cretinii la fata si incep intimidare,injosirea si tot ce tine batjocora ,te trece prin tote starile pina la disperare.Eu personal am trecut prin multe experiente de genu’ si atacul cerebral m-a ‘’pindit’’ la fiecare experienta in parte.Nu am sa uit niciodata cind ‘’garcea’’ m-a oprit la un control de rutina si fata idiotului cind a vazut permis de conducere ‘’made in Moldova’’ .Deci a venit garcea la masina, mi-a cerut actele eu i le-am prezentat fara proble si…scot si permisul…vai…sa fi vazut oligofrenu ce fata a facut…de ziceai ca put a porci morti…V-a dati seama ,a inceput sa ceara acte de ziceai ca ar fi vrut sa imi identifice si strabuneii.
Desigur ca s-a lasat cu mare scandal,eu fiind cu nervii rau de tot am facut un numar in strada incit oamenii credeau ca a venit circul in oras...pina la urma l-am amenintat ca dau telefon  la ‘’militieni’’ si doar astfel a mai lasat tonul de gorila infierbintata si mi-a inapoiat actele .
Aceste episoade sunt cred eu inca fericite,pentru ca cunosc cazuri cind cetatenii moldoveni sau dus in vacanta la marea lor plina de alge si meduze imputite (nu am inteles din ce motiv au facut aceasta alegere)si se intorc cu un ‘’mini deport’’ in care li se permite ca in anul curent doar sa paraseasca tara si toate astea doar ca asa vor ei…Eu mi-am promis ca daca vreodata in viata asta voi avea ocazia s-a intilnesc  la mine in tara vreun imbecil care mi-a facut mie ‘’clipe de neuitat’’ doar ca purta o uniforma , ‘’il rezolv’’ fara nici o retinere…deci imi bat joc de el ca de un hot prins in casa mea!
Desigur…de ce s-a v-a mint?!...retinerea acestui ‘’oficial’’ fara motiv de catre moldoveni v-or  genera mari conflicte intre state ,dar eu sunt foarte incitat si intr-un fel satisfacut oarecum ,pentru ca ai nostri au aplicat exact aceiasi metoda pe care o folosesc ucrainienii in mod abuziv si fara motiv contra  cetatenilor  simpli din Moldova care se duc sa-si  petreaca vacanta pe malul lor de mare !
Sper ca mi-ati inteles aroganta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu