marți, 25 octombrie 2011

Ce mai cauta moldovanu' pe goagăl ?!


Uitindu-ma de curind la statistica blogului si urmarind cum oamenii ajung pe blogul personal ,am observat mai correct spus m-a socat cu ce cuvinte-cheie au ajuns pe blogul ‘’vorbe grele’’,curios este ce pagini si cum face goagal indexarea articolelor mele,,,intreb pentru ca e de-a dreptul odios ce se cauta pe goagal
De altfel m-am decis sa va prezint citeva dintre ele:
rosanucostea.blogspot.com
top 10 cei mai bogati oameni din romania 

 perle+despre+moldova.
barbatii vor numai sex?.
Va da-ti seama ca acesti ‘’internauti’’ dau banu’ la IT pentru sa priveasca la gorile in calduri?! Asta mi-a demonstrat ca am dreptate cind am afirmat in articole mai vechi ca o anumita categorie de barbati sunt exact niste gorile in calduri,probabil vreo domnitza cauta barbate cu astfel de cuvinte-cheie.
Sunt oameni…tot felul de oameni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu