joi, 25 august 2011

De Ce Iubiti Moldova?..


In ajunul zilei independentei ca sa zic asa ,,, toti s-au trezit ca iubesc Moldova,,,pe la posturi TV radio ,ziare ,bloguri etc…toti o iubesc !!!,declaratii poze reprezentative si chiar pline de continut pot spune!!! Din Italya pina in America ,din orice colt al lumii vin ‘’cohorte’’ de mesaje de acest gen catre Moldova…am inteles,,,se apropie ziua independentei,mare bucurie si fericire ,,,ocazie tocmai pentru declaratii…

Adevarul este ca am cautat si eu un motiv pentru care sa spun ‘’MOLDOVA TE IUBESC’’…insa mare mia fost mirarea cind am constatat ca nu am gasit unu’,,,deci nu am pentru ce…Zic hai sa vad pentru ce iubesc ceilalti cetateni Moldova,ca poate am prins eu un moment prost si nu gasesc,,,am cautat insa nimeni nu m-a lamurit,,,,(in sens ca nu dadeau nimeni nici o explicatie concreta )…Eu insa hotarit m-am decis totusi sa gasesc macar un motiv…

Am inceput a cauta un motiv macar pentru a spune ‘’MOLDOVA TE IUBESC’’ prin toate ramurile,,,de la sistemul educational,sistemul sanitar,sistemul juridic,etc ,insa nimic,,,ba mai mult am constatat ca Moldova nu da doi bani pe educatia mea,Moldova nu da doi bani pe sanatatea mea,Moldova nu da doi bani pe siguranta mea,Moldova nu da doi bani pe viitorul meu,Moldova in principiu nu da doi bani pe nimic din ce tine de mine cetatean al acestei tari…

Deci nu pot spune ‘’MOLDOVA TE IUBESC’’ pentru nimic,,,ba chiar ma simt jignit intr-un fel ,,,pentru ca eu contribuind la existenta acestei tari cu taxele pe care le achit,in schimb nu primesc nimic din ceiea ce mi se cuvine pina la urma…eu…mereu mi-am facut datoria de cetatean fata de tara,,,pe cind ea Moldova niciodata,,,ba mai mult decit atit mi-a fortat toti prietenii,cunoscutii si rudele sa plece din ia…eu insa m-am incapatinat luptind cu sistemu’ pentru ca sa imi fac studiile pina la capat ,,,motiv pentru care si acum regret,,,pentru ca Moldova mi-a demonstrat ca am facut o alegere gresita cind am ramas,,,insa eu sunt vinovat ,,,pentru alegerea facuta,,,

 Moldova este patria mea ,tara in care m-am nascut insa cu regret spun ca  nu am gasit un motiv pentru care sa spun ‘’MOLDOVA TE IUBESC’’ !!!

Voi de ce iubiti Moldova ???.....

3 comentarii:

  1. http://liudyka.blogspot.com/2011/08/moldova-eu-chiar-te-iubesc.html#comments
    Articolul tău este în otală contradicţie cu al meu...
    ehhh, să nu fi fost sîmbătă Ziua Îndependenţei, mai cădeam de acord cu ceea ce ai scris, dar aşa, nuuuu, vreau şi eu s-o iubesc măcar o dată-n an, de ziua ei!!! (doar o să fie paradă militară şi mare tam-tam) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Simplu pt ca tara ca si mama nu ti-o alegi..
    Simplu pt Ea e unul din lucrurile cu care te nasti, si nu ai de ales..
    E SIMPLU : Moldova te Iubesc :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. dc spui asa??..poate ca intr-un sens ai dreptate,dar totusi te inseli. Fiind deja de 5 ani in strainatate,unde invat,iti zic cinstit in fiecare an simt dorul de casa. Si plus sa-ti mai zic un lucru dupa atitia ani de zile cind vad moldoveni deai nostri, scapati in Europa,vorbind intre ei in limba straina,sau zicind ca toata familia mii alaturi,nu mai am pe nimeni la md,nam de cind sa ma intorc-imi vine sai scuip in ochi si sa le zic in fata: unde crezi ca te vei intoarce la o anumita virsta,tot la casa ta la md,tot in satul bastinas,asa ca nu vorbi degeaba...iti dau si un exemplu,parintii mei sint de foarte mult timp aici,si vor sa se intoarca acasa,dar sta numa pentru mine aici ca sa-mi fac o cariera.

    RăspundețiȘtergere