miercuri, 27 iulie 2011

NU MAI POT CU CIINII !!!!!


         





    Îl vom acţiona pe primarul general Dorin Chirtoacă în judecată fiindcă omoară ilegal câinii vagabonzi! Declaraţia a fost făcută de membrii asociaţiei "ALGA", care îl acuză pe edilul capitalei că refuză să discute cu societatea civilă pentru a găsi soluţii optme de soluţionare a problemei. Dorin Chirtoacă le-a răspuns: nu au de cât să-l dea în judecată!
Membrii asociaţiei "ALGA" sunt nemulţumiţi de faptul că desi pe data de 4 mai au câştigat un proces de judecată împotriva primarului general, acesta nu se grăbeşte să îndeplinească cerinţele impuse: să organizeze dezbateri publice şi să se elaboreze împreună cu societatea civilă un plan de acţiuni privind câinii vagabonzi.
De cealaltă parte Dorin Chirtoacă respinge orice acuzaţie. 
Părerile locuitorii capitalei despre câinii vagabonzi sunt împărţite. Unii sunt de părere că patrupezii ar trebui eutanasiaţi fiindcă sunt un pericol pentru copii alţii însă cred că pentru maidanezi trebuie construit un azil unde să fie îngrijiţi. 
Pe strazile din municipiul Chişinău hoinaresc peste 30 de mii de câini vagabonzi.     
                             
 Deci exista 2 directii de actiune: unii sint – sa-i omorim,sa-i omorim ,acum!!!, si altii care- ciinele este un miracol,eu ma inchin la ciine,eu cind vad un ciine il pup sub coada ,il iubesc si il deviniziez ,bat cruci cind vad ciinele ,ciinii sint minunati,,as vrea sa traiesc pe o planeta numai cu ciini ,sa omorim oamenii care nui iubesc mai bine, astia sint partea a doua.

Eu aud asta cu ciinii de cind eram mic si ma incaltam cu cusma,,,prietene de atunci tot aud cu ciinii,intre timp la mine in fata blocului sint cohorte de ciini,da macar astia de la mine nu sint agresivi,nu sint,,,mai latrra asa din cind in cind da latra cum sa zic eu …in perimetru meseriei lor de ciine ,ca asta e meseria cinelui-sa latre ,acuma daca un ciine nu latra la dracu’, de ce mai e ciine ?!,da sint periculosi da cred ca sint vreo 10 la mine in fata blocului,densitatea de ciini e clar mai mare ca cea a oamenilor.

Sigur in secolul 21 stai sit e gindesti: ba’ ce sint eu?! Om…deci cu ce ma deosebesc eu de animale?!, ca nu am coada : ) si ma spal,,,ma rog moldova e pe ultimul loc probabil la consumul de sapun si pasta de dinti din intrg univers ,,,deci si extraterestri de pe marte se spala mai des cu sapun…sint om,,,,deci ce ma deosebeste pe mine de animal?!, deci decit inteligenta! Eu m-as astepta ca aceasta ‘’chestiune’’ in secolul 21 sa fie rezolvata cu inteligenta, la o adika ce ma?! il  omorim!,sigur poate sa fie si solutia asta, te-ai astepta repet traind in secolul asta unde avem computatoare,avem masini inteligente,avem pe dracu’ plazme …ce mai avem toate la indemina,avioane unii au si autostrazi bas a se resolve problema ,intradevar niciunde pe planeta asta unde exista pretentia asta de lume civilizata n-o sa vezi ‘’cohortele’’ de ciini maidanezi prin oras,,, nu merge ,,,adica nu se leaga una de alta…da ursi de ce nu vedem in oras?,da lupi?,sa vina domnilor cine o vrea sa vina ,,,sa vina si capreoarele sa vina si ursii si lupii sa facem asa daca tot iubim animalele de ce nu ?! ma gindesc…?!,,,

M-as astepta ca omu’ e sufficient de intelligent incit sa resolve o problem ape care o are cu ciinii ,bine omu’ din Moldova nu e sufficient de intelligent ,adika omu’ nu a putut in Moldova sa resolve problema cu maidanezii.

Nu mai pot nici cu astia care sint inebuniti cu ciinii ,care se inchina la ciini,,,la televizor sint ‘’porecliti’’ iubitorii de animale,ca si cum la naiba, eu daca am o problema cu faptul ca totusi as vrea sa nu mai fie ciini pe strada automat ma eticheteaza ca ‘’uritor de animale’’,sigur nici nu as vrea sa le ia gitu’, nu asa as vrea sa se resolve problema,,,stii ca violenta imi provoaca repugna, nu as vrea sa se intimple asa,as vrea sa se gaseasca alte solutii m-ai destepte care desigur ca n-o sa se gaseasca dar revenind, stimati cetateni insa sint unii care sint aproape de dementa ,de nebunie,,astia dintre iubitorii de animale,,,adica domnule ,,cinele este un animal minunat,,,ciinele e un animal minunat ,nici nu ma indoiam ,si ursu e un animal minunat ,si tigru e un animal minunat,toate animalele de pe planeta sint minunate,dar totusi nu as vrrea sa taiesc cu niste tigri in oras,,,pe bune nu vreti voi sa stati la voi si noi la noi ?!,voi tigri in jungla si noi oamenii in oras cum ar veni,,,asa minunati cum sinteti?!,plus ca stii e ca si cum ai zice : toti ciinii sint extraordinary!,,,nu ,nu toti ciinii sint minunati,,, multi dintre ei sint dementi!, sint agresivi si ghici ce ?!,sint I criminali ,,, eu am vazut si am cunoscut si m-am confruntat si cu ciini criminali,..eu nu stiu cu povestile astea cum ca ciinele te simte ca esti un om rau,poate simte prost!,poate ca ciinele ala de sa apucat sa simta  nu e tocmai in parametrri lui optimi de functionare si simpte prost ,ce fac atunci?!,eu sint un om bun dar  daca ala’ ma simte rau ce fac?!,’’nu ca el nu greseste’’ da nu?!, toti gresim pe planeta asta chiar si animalele,,,da ciinii ce sa vezi? niciodata daca e sa ii intrebi de ‘’cutomanii’’ astia ,,el ciinele e dumnezeu pe pamint !,eu cind nu am busola in viata ma uit ma un maidanez ‘’aratami frate drumul ca esti iluminat!’’, si cind ii vezi pe astia ,,,pur si simplu ma baga in rosu’ cind apar 2 din astia care’’ciinele este universal meu,este perfect’’ din astia ,,,!!,,imi vine sa ies ca ala scarface cu mitraliera in balcon si sa incep sat rag in ei ca disperatu’,,,(sigur dupa aia ma calmez)

Ok ca sa o rezumam: impartirea asta este cel putin cretina , ‘’iubitor de animale’’ ‘’neiubitor de animale’’ eu iubesc animalele da daca un ciine vine sa ma muste ,,,prietene il iubesc da ce sa fac acum?,sa ma las muscat?,,,ii dau un sut de il rezolv pe loc,,,il utanasiez eu sigur intelegi?, daca nu se cara in timp util si daca nu se prinde ca nu e bines a ma muste il utanasiez 100% asa iubitor cum sint ca sint iubitor si de oameni dar daca vine unu sa it idea in cap ce faci te aperi sau intorci si obrazul celalalt?!,pain u vrea sa-ti dea in obraz vrea sa-ti dea in cap,,,nu merge nu?!,deci pe sistemul ‘’iubitor de animale’’ mare imbecilitate in aceasta sintagma.
Simteam nevoia sa scriu desprea asta ca nu mai puteam…cind ma uitam la teleizor …’’’si acum sa vorbim cu un iubitor de animale’’ ,,,nu,nu,nu ,,,nu mai puteam…                                                                                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu