sâmbătă, 23 aprilie 2011

ŞI IDIOȚII VOR SÃ CONDUCÃ !


Blog din Moldova

                               ESTE VORBA DE UN TINAR ''TALENT IDIOT'' AMUZATI-VA AICI    
Incă odată instituiţile statului şi-au demonstrat ”virilitatea” prostiei pe care o poseda! Deci cum aşa ceva?, să permita unui oligofren sa candideze la alegerile locale ca consilier???!!! bine,,,nu că nici 12 clase nu are terminate dar şi faţa de parazit o sa-l ajute foarte mult!, dar faptul că autoritaţile permit aşa ceva ma dat gata! Inteleg ca e democraţie ,că e dreptul cetaţenilor sa se inscrie in cursa electorală,dar aici nu e vorba de democraţie ,nu,,,e vorba de prostie stimaţi cetăţeni.
Tot aici am putea să menţionăm şi defectele constituţiei pentru că evident e  defectă! Dacă fiecare din noi am ‘’arde-o’’ aşa democratic unde am ajunge ?! nu m-ar mira ca alti idioti să-l urmeze şi să se inscrie ca candidaţi.
Tot inteleg: ăsta e idiot, consiliul electoral de circumscripţie e şi ăsta idiot,dar cine ia dat lui cele 250 de semnaturi pentru a avea dreptul la inscriere ca candidat?!,am impresia ca nimeni nu mai gindeşte limpede in ţara asta!,sau ar mai exista o variata şi anume că sunt foarte mulţi idioţi,(bine ei chiar sunt mulţi) sau marea majoritate sunt idioţi !
Eu cred ca asta e şi o urmare a instabilitaţii politice, pentru că privind ştirile ce se gindeşte oligofrenu’?!: (‘’băi nimeni nu face regula in ţara asta!, mă duc eu sa le arat!) nu? aşa inteleg ca s-au petrecut lucrurile!,de altfel le dă acest imbold tȋmpiţilor de a se ȋnscrie in cursa electorală care ce crezi ?!,alţi timpiţi ȋi şi ȋnscrie !
Nu m-ar mira dacă ar cȋstiga un loc ȋn consiliu primăriei,deloc nu m-ar mira ,,,la cȋţi tȋmpiţi,idioţi,paraziţi,avem in ţara nu cred că s-ar da ȋn lături sa ȋl voteze ! (forţa tȋnără,democraţie,dreptul fiecaruia) stiţi toate clişeiele astea idioate care circula prin gurile oligofrenilor şi ȋi conduc cit mai departe de gȋndirea logică!
Sunt scȋrbit de toate aceste evenimente care se petrec ȋn ţara noastră…nu mai e nimic de făcut ,decȋt sa-ţi iei traista intrun băţ şi peaci’ ţii drumu’! nu poţi să faci o treabă cu toţi tȋmpiţii,,,nu ai cum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu